пятница, 19 апреля 2013 г.

Модуль 11 Рефлексія


З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде…
Створена  мною  персональна сторінка на вікі-сайті програми;
Визначення шляхів  розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
 Я ознайомлена з  педагогічними  ідеями  про використання методу проектів у навчанні;
Тепер я  формулюю навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
Разом з іншими учасниками тренінгу я розробила різні стратегії та засоби оцінювання
Тепер я знаю, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Я  сфокусувала  свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Під час тренінгу ми  обговорювали, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Я навчилася створювати  документи (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти, а  також  плануванню, як  вивчати обрану тему в своєму класі та створювати інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий