пятница, 19 апреля 2013 г.

Модуль10 Рефлексія


Цей модуль  навчив мене яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Я зрозуміла, що уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
 Я узнала, що поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. Деталі плану впровадження проекту сприяють визначенню вимог до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проекту і забезпечують успіх навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий